Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy
Monika Smoleń
pokój nr 8, I piętrotel. 240 67 20
e-mail: m.smolen@praca.lezajsk.pl
Dyrektor PUP kieruje działalnością urzędu. Do głównych zadań należą reprezentowanie Powiatowego Urzędu Pracy w relacjach zewnętrznych, promocja jego działalności, kształtowanie i realizowanie polityki rynku pracy i rozwoju zasobów ludzkich w powiecie, wdrażanie nowoczesnych metod zarządzania i kierowania organizacją, planowanie i wytyczanie kierunków działania Urzędu, zapewnianie i rozwijanie kluczowych zasobów urzędu, planowanie i dysponowanie środkami finansowymi, realizacja programów i projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie uzyskanych upoważnień, wydawanie zarządzeń wewnętrznych i poleceń służbowych.
Główny Księgowy:
Maria Olechowska
pokój nr 10, I piętrotel. 242 73 73 wew. 52
Do głównych obowiązków Głównego Księgowego należy w szczególności zarządzanie finansami i prowadzenie rachunkowości urzędu, w tym planowanie i kontrola wydatków Urzędu, współpraca z jednostkami nadrzędnymi i instytucjami kontroli, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.