Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku ogłasza nabór nr 7.3/1/2025 do projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"
w ramach Priorytetu 7 – Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działania 07.03 Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy/wsparcie rozwoju przedsiębiorczości programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.
Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej, w podanym naborze będą udzielane w kwocie nie wyższej niż 6-krotność wysokości przeciętnego wynagrodzenia tj. 53 773,68 zł.
Założona kwota alokacji na nabór wynosi: 420 000,00 zł.
Nabór adresowany jest do osób bezrobotnych w wieku 18-29 lat, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Leżajsku.
Dokumenty rekrutacyjne przyjmowane będą w dniach od 16.07.2025 r. do 18.07.2025 r.
Dokumenty rekrutacyjne (Formularz rekrutacyjny do udziału w projekcie i Wniosek o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej wraz z załącznikami) można składać:
- w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Leżajsku, ul. Mickiewicza 56, 37‑300 Leżajsk w godzinach 7.30 – 15.30,
- drogą elektroniczną (ePUAP, e‑Doręczenia) w przypadku posiadania przez Kandydata/tkę podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego (w przypadku dokumentów rekrutacyjnych złożonych za pomocą środków komunikacji elektronicznej (ePUAP, e‑Doręczenia) przepisy §4 ust. 1., 2. i 3. Regulaminu rekrutacji, stosuje się odpowiednio – każdy z dokumentów powinien zostać oddzielnie podpisany, odzwierciedlenia (kopie) dokumentów winny zostać dodatkowo poświadczone za zgodność z oryginałem),
- za pośrednictwem operatora pocztowego (za datę złożenia dokumentu uznaje się datę nadania w placówce pocztowej tj. datę stempla pocztowego).
Do dokumentów rekrutacyjnych należy dołączyć załączniki obowiązkowe:
- Szczegółowa specyfikacja zakupów – Załącznik nr 1 do Wniosku;
- Oświadczenie wnioskodawcy o pomocy de minimis – Załącznik nr 2 do Wniosku;
- Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis – Załącznik nr 3 do Wniosku.
Do dokumentów rekrutacyjnych należy dołączyć załączniki dodatkowe - o ile dotyczą Wnioskodawcy:
- Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności (kserokopia) wydane przez właściwy organ;
- Prawo jazdy (kserokopia) – w przypadku ubiegania się o sfinansowanie zakupu pojazdu lub zakupu reklamy na pojazd;
- Dowód rejestracyjny pojazdu (kserokopia), którego wnioskodawca jest jedynym właścicielem – w przypadku ubiegania się o zakup reklamy na pojazd;
- W przypadku korzystania z pomocy de minimis – oświadczenie lub zaświadczenie o uzyskanej pomocy w ciągu minionych trzech lat;
- Certyfikaty, świadectwa pracy, zaświadczenia o posiadanych szkoleniach, kursach, itp. (kserokopie) – które wskazują na znajomość planowanej działalności gospodarczej;
- Zaświadczenia o posiadanych uprawnieniach (kserokopie) – jeżeli są one niezbędne do prowadzenia planowanej działalności (np. badania wysokościowe, uprawnienia spawalnicze);
- W przypadku posiadania oświadczeń o współpracy i/lub listów intencyjnych itp. dotyczących przyszłych kontrahentów;
- Wizualizacje wykonanych prac (zdjęcia, przykłady prac).
Uwaga: Kserokopie przedkładanych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz opatrzone datą i własnoręcznym podpisem Kandydata/ki.
Oryginały dokumentów złożone w odpowiedzi na nabór nie będą zwracane.
W przypadku dołączenia do Wniosku dokumentu obcojęzycznego należy przedłożyć również jego tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. W przeciwnym przypadku dokument ten nie zostanie uwzględniony przy rozpatrzeniu dokumentów rekrutacyjnych.
Przed wypełnieniem dokumentów rekrutacyjnych należy zapoznać się z pełną dokumentacją projektową!
Nie ma możliwości weryfikowania z pracownikami urzędu roboczych/ostatecznych wersji składanych wniosków oraz wypełniania wniosku wspólnie z wnioskodawcą.
W przypadku niewystarczającej liczby Kandydatów/tek do Projektu, PUP zastrzega sobie prawo do przedłużenia naboru.
Dodatkowe informacje dotyczące naboru można uzyskać telefonicznie - 17 240 67 20 wew. 32 lub osobiście - w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Leżajsku, ul. Mickiewicza 56 (pok. 17).
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie #fep
Adres doręczeń elektronicznych (ADE):
POWIATOWY URZĄD PRACY W LEŻAJSKU
AE:PL-81305-61615-IRFGJ-17
DOKUMENTY REKRUTACYJNE:
- Regulamin rekrutacji i udzielania wsparcia w projekcie nabór nr 7.3/1/2025
- Formularz rekrutacyjny do udziału w projekcie
- Wniosek o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej
- Zał. nr 1 do Wniosku - Szczegółowa specyfikacja zakupów
- Zał. nr 2 do Wniosku - Oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis
- Zał. nr 3 do Wniosku - Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
- Instrukcja wypełniania Formularza de minimis
POZOSTAŁA DOKUMENTACJA PROJEKTOWA:
- Zał. nr 3 do Regulaminu - Karta oceny formalnej Formularza i Wniosku
- Zał. nr 4 do Regulaminu - Karta oceny formalnej Formularza i Wniosku po dokonaniu poprawy
- Zał. nr 5 do Regulaminu - Karta oceny merytorycznej wniosku o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej
- Zał. nr 6 do Regulaminu - Deklaracja uczestnictwa w projekcie
- Zał. nr 7 do Regulaminu - Karta oceny doradcy zawodowego
WSPARCIE SZKOLENIOWE
UMOWA O PRZYZNANIE ŚRODKÓW NA POJĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
- Umowa o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej
- Zał. nr 1 do Umowy - Szczegółowa specyfikacja zakupów
- Zał. nr 2 do Umowy – Rozliczenie otrzymanych środków
- Zał. nr 3 do Umowy – Szczegółowe rozliczenie
- Zał. nr 4 do Umowy - Oświadczenie VAT
- Zał. nr 5 do Umowy – Rozliczenie końcowe – po 12 miesiącach