Ogłoszenie o naborze nr 7.3/1/2025 do projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości”.

Print Drukuj

https://przeworsk.praca.gov.pl/documents/1938635/16642589/Logo+RPO+2023.jpg/be3d2076-e7b9-49b1-af92-39f787300e92?t=1679927053000


Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku ogłasza nabór nr 7.3/1/2025  do projektu pt. „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości" 
w ramach Priorytetu 7 – Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działania 07.03 Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy/wsparcie rozwoju przedsiębiorczości programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.

Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej, w podanym naborze będą udzielane w kwocie nie wyższej niż 6-krotność wysokości przeciętnego wynagrodzenia tj. 53 773,68 zł.

Założona kwota alokacji na nabór wynosi: 420 000,00 zł.

Nabór adresowany jest do osób bezrobotnych w wieku 18-29 lat, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Leżajsku.

Dokumenty rekrutacyjne przyjmowane będą w dniach od 16.07.2025 r. do 18.07.2025 r.

Dokumenty rekrutacyjne (Formularz rekrutacyjny do udziału w projekcie i Wniosek o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej wraz z załącznikami) można składać:

  • w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Leżajsku, ul. Mickiewicza 56, 37‑300 Leżajsk w godzinach 7.30 – 15.30,
  • drogą elektroniczną (ePUAP, e‑Doręczenia) w przypadku posiadania przez Kandydata/tkę podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego (w przypadku dokumentów rekrutacyjnych złożonych za pomocą środków komunikacji elektronicznej (ePUAP, e‑Doręczenia) przepisy §4 ust. 1., 2. i 3. Regulaminu rekrutacji, stosuje się odpowiednio – każdy z dokumentów powinien zostać oddzielnie podpisany, odzwierciedlenia (kopie) dokumentów winny zostać dodatkowo poświadczone za zgodność z oryginałem),
  • za pośrednictwem operatora pocztowego (za datę złożenia dokumentu uznaje się datę nadania w placówce pocztowej tj. datę stempla pocztowego).

Do dokumentów rekrutacyjnych należy dołączyć załączniki obowiązkowe:

  • Szczegółowa specyfikacja zakupów – Załącznik nr 1 do Wniosku;
  • Oświadczenie wnioskodawcy o pomocy de minimis – Załącznik nr 2 do Wniosku;
  • Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis – Załącznik nr 3 do Wniosku.

Do dokumentów rekrutacyjnych należy dołączyć załączniki dodatkowe - o ile dotyczą Wnioskodawcy:

  • Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności (kserokopia) wydane przez właściwy organ;
  • Prawo jazdy (kserokopia) – w przypadku ubiegania się o sfinansowanie zakupu pojazdu lub zakupu reklamy na pojazd;
  • Dowód rejestracyjny pojazdu (kserokopia), którego wnioskodawca jest jedynym właścicielem – w przypadku ubiegania się o zakup reklamy na pojazd;
  • W przypadku korzystania z pomocy de minimis – oświadczenie lub zaświadczenie o uzyskanej pomocy w ciągu minionych trzech lat;
  • Certyfikaty, świadectwa pracy, zaświadczenia o posiadanych szkoleniach, kursach, itp. (kserokopie) – które wskazują na znajomość planowanej działalności gospodarczej;
  • Zaświadczenia o posiadanych uprawnieniach (kserokopie) – jeżeli są one niezbędne do prowadzenia planowanej działalności (np. badania wysokościowe, uprawnienia spawalnicze);
  • W przypadku posiadania oświadczeń o współpracy i/lub listów intencyjnych itp. dotyczących przyszłych kontrahentów;
  • Wizualizacje wykonanych prac (zdjęcia, przykłady prac).

Uwaga: Kserokopie przedkładanych dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem oraz opatrzone datą i własnoręcznym podpisem Kandydata/ki.

Oryginały dokumentów złożone w odpowiedzi na nabór nie będą zwracane.
 
W przypadku dołączenia do Wniosku dokumentu obcojęzycznego należy przedłożyć również jego tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. W przeciwnym przypadku dokument ten nie zostanie uwzględniony przy rozpatrzeniu dokumentów rekrutacyjnych.

Przed wypełnieniem dokumentów rekrutacyjnych należy zapoznać się z pełną dokumentacją projektową! 

Nie ma możliwości weryfikowania z pracownikami urzędu roboczych/ostatecznych wersji składanych wniosków oraz wypełniania wniosku wspólnie z wnioskodawcą.
 

W przypadku niewystarczającej liczby Kandydatów/tek do Projektu, PUP zastrzega sobie prawo do przedłużenia naboru.

Dodatkowe informacje dotyczące naboru można uzyskać telefonicznie - 17 240 67 20 wew. 32 lub osobiście - w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Leżajsku, ul. Mickiewicza 56 (pok. 17).

#FunduszeUE  #FunduszeEuropejskie  #fep

Adres doręczeń elektronicznych (ADE):

POWIATOWY URZĄD PRACY W LEŻAJSKU

AE:PL-81305-61615-IRFGJ-17

DOKUMENTY REKRUTACYJNE:

POZOSTAŁA DOKUMENTACJA PROJEKTOWA:

WSPARCIE SZKOLENIOWE

UMOWA O PRZYZNANIE ŚRODKÓW NA POJĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

 
Informacje o publikacji dokumentu